Cosetes d'infantil

Tortugues i elefants, ens veiem cada dia per ací amb noves coses per a aprendre, investigar, inventar, dibuixar, imaginar... Ho anem a passar genial!

imatges conte del rectangle

Aquest conte l'he fet per a treballar el rectangle en 4 anys i de pas repassar les demés formes geomètriques que en principi hem treballat en 3 anys, es a dir, el cercle, el quadrat i el triangle.
En quant pugue penjaré també les imatges en color i el text del conte. Espere que pugueu aprofitar aquest conte per a les vostres aules.

6 comentaris:

  1. ¡Qué bonitas imágenes! Tienes un montón de imágenes de cuentos que me rechiflan. Cualquier día de estos te pediré permiso para que me dejes utilizar algunas. Un saludo y gracias por compartirlas.

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Ana! Estaré encantada de que utilices mis cuentos con tus peques. Si necesitas algún cuento o material determinado solo tienes que decirmelo. Un saludo.

    ResponElimina
  3. Moltissimes gràcies, els meus alumnes gaudeixen molt amb els contes de les formes geometriques i sols volen que els els conte una i una altra vegada. La setmana que be quan els presente el rectangle segur que es queden bocavadats!!

    gracies

    ResponElimina
  4. Ja em contaras si als teus alumnes els ha agradat també el conte del rectangle, espere que si! Besets

    ResponElimina
  5. Hola Marta, me encantan tus cuentos (y a mis peques por supuesto que muchísimo más), ¡qué creatividad!
    ¿Has realizado ya los del óvalo o del rombo? ¿Sería posible si eso aportarlos al blog?

    Igualmente si tienes otros que no sean de formas geométricas, de otros temas, si poco a poco puedes ir aportando los que tengas, es que son PRECIOSOS. ¡Qué bien dibujas!

    A lo dicho que muchas gracias y sigue así.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! De momento no he hecho el cuento del óvalo y del rombo pero tranquila que en cuanto tenga un rato y los haga los colgare enseguida en el blog, la idea es ir poniendo poco a poco todos los cuentos que tengo pero actuamente dispongo de poco tiempo asi que si necesitas algun cuento en particular o de algun tema en especial me lo dices por si tengo alguno que te pueda aprovechar y te lo paso enseguida. Besos

      Elimina