Cosetes d'infantil

Tortugues i elefants, ens veiem cada dia per ací amb noves coses per a aprendre, investigar, inventar, dibuixar, imaginar... Ho anem a passar genial!

conte del cercle

Aquest conte l'he dibuixat a partir d'un model que vaig trobar per internet. L'he modificat i l'he adaptat a les necessitats de les meues companyeres. L''han treballat a les aules de 3 anys per a introduir les formes geomètriques d'una forma diferent i més divertida. Vos fique les imatges en color i el blanc i el text. Espere que vos agrade i vos siga útil a les vostres aules.

La meua companya Brichi ha penjat al seu picasa fitxes per als xiquets sobre aquest conte fitxes del conte


 

7 comentaris:

  1. Gràcies per compartir. amb el teu permís l'explicaré a la meva aula.

    Encarna
    http://blocs.xtec.cat/lariera/

    ResponElimina
  2. M'alegre que et siga útil per a la teua aula. Més avant faré el del triangle i el quadrat, en quant els tinga els ficaré també. Besets, Marta

    ResponElimina
  3. Moltissimes gracies pel conte i per les fitxes. A la meva classe els ha agradat moltissim!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies per compartir les teves feines. Podries penjat el text del conte?

    ResponElimina
  5. Hola Marta!! Em diuen Verónica i sóc mestra d'infantil.
    M'ha agradat moltíssim el conte del cercle per a la meua classe de P3, però no m'apareix el text. Me'l podríes passar, per favor? Moltes gràcies.
    Et deixe el meu correu per si et resulta més fàcil per ahi: vesago80@hotmail.com

    ResponElimina
  6. Hola Veronica! Si entres en l'apartat formes geomètriques trobaras el text del conte del cercle, és la quarta entrada. Si no el trobares m'ho dius i te l'enviaré al teu correu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta! M'encanta el teu blog! He aprofitat alguns recursos que em semblen preciosos. Jo també estic buscant el conte i no el trobo... Me'l podries enviar? alicia_gh_@hotmail.com

      Elimina