Cosetes d'infantil

Tortugues i elefants, ens veiem cada dia per ací amb noves coses per a aprendre, investigar, inventar, dibuixar, imaginar... Ho anem a passar genial!

Text conte del cercle

Per fi trobe un ratet per al meu blog després de tant de temps. Amb el començament del nou curs sou moltes les mestres que m'esteu demanant el text del conte del cercle que vaig fer el curs passat, ací vos el fique. Es molt senzillet perque està pensat per al primer trimestre de 3 anys. Espere que vos siga útil i que als vostres xiquets i xiquetes els agrade i els ajude a aprendre el nom de les formes geomètriques d'una forma més divertida.

El curs passat també vaig fer el del triangle i el quadrat i estan penjats al blog amb el text i les imatges. Aquest curs m'agradaria preparar el conte del rectangle i el de l'oval per a treballar-los en 4 anys. Si teniu idees i propostes em serien de gran ajuda. En quan els tingue elaborats els penjaré.

Bon començament de curs a totes!

Hi havia una vegada un cercle que es va despertar un matí molt content i amb ganes de jugar.

Es va convertir en un sol però va començar a ploure i no es volia mullar.

Es va convertir en un globus però va vindre un pardalet que el volia punxar amb el seu bec.

Es va convertir en una pilota però es va cansar de que li donaren patades i de botar.

Es va convertir en una flor però van vindre dues abelles i no paraven de molestar-la.

Es va convertir en un rellotge però es va cansar de sentir el seu tic-tac a totes hores.

Es va convertir en una roda de bicicleta però es va marejar de tant de rodar.

Es va convertir en una lluna enmig de la nit i va vore que estava molt cansat perque havia jugat a ser sol, globus, pilota, flor, rellotge, roda i lluna.

Així que el cercle se'n va anar a dormir molt feliç.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada